Google Dokument

Med hjälp av Google Dokument kan du och ditt team samarbeta med dokument, spreadsheets och presentationer. Dina dokument lagras säkert i molnet där alla som fått tillgång kan dela och arbeta i dokument på samma gång.

GOOGLE DOKUMENT



Skapa och formatera dokument, dela och samarbeta, maila dokument, skriv ut dem och publicera på nätet. (På engelska)

Jobba i Google kalkylblad. Dela, samarbeta, maila och skriv ut. Publicera på nätet. (På engelska)

Jobba i Google presentationer. Dela, samarbeta, maila, skriv ut och publicera på nätet.

Lär dig grundkunskaper om hur du arbetar med dokument i Google Apps.

Så här gör du om du vill mata upp lokala dokument till Google Docs. Skillnaden mellan att konvertera och inte förklaras även i detta dokument.

Så här gör du om du vill flytta dokument från en domän till en annan. Det finns två metoder som är beskrivna i dokumentet.

Så här gör du om du vill skapa en samling som du sedan kan dela ut till användare. Kan vara bra vid t.ex. skapande av siter för att samla dokument specifikt för siten.

Besök Googles Help Center för mer hjälp om hur du använder Google Docs.